CCOO guanya les eleccions sindicals a IQOXE

La plantilla ratifica a les urnes la important tasca sindical que CCOO està realitzant

CCOO ha guanyat les eleccions sindicals celebrades ahir a l’empresa IQOXE, on se situa com a primera força sindical amb 5 dels 9 membres del comitè d’empresa. Malgrat la campanya en contra del sindicat, per part de l’empresa, els treballadors han reconegut la important tasca sindical que CCOO està duent a terme a IQOXE contra la precarietat de les condicions laborals de la plantilla i en pro de la seguretat de les persones que treballen a la planta.

CCOO d’Indústria de Catalunya fa una valoració molt positiva d’aquests resultats, que ratifiquen la bona feina que el sindicat està duent a terme a l’empresa, i seguirà treballant, des de la majoria del comitè d’empresa, per millorar les condicions de treball i garantir el compliment de les mesures de prevenció i seguretat a IQOXE.