La web del Servei Lingüístic, ara més funcional!

A la web del Servei Lingüístic (www.ccoo.cat/sl) trobaràs un munt de recursos per facilitar la teva tasca sindical, tècnica o administrativa en català. A més, la web ha estat reformada recentment per fer-la més funcional i pràctica.

Si ets lletraferit de mena i sents una curiositat irrefrenable pel català correcte, consulta la secció “La pregunta de la quinzena”, on resolem, cada quinze dies, dubtes freqüents del català.

Si ets delegat o delegada de CCOO o has de treballar amb qüestions sindicals de primer ordre, ja trigues a consultar les seccions “Papers sindicals” i “Documentació sindical”, on hem aplegat més d’un centenar de plantilles de documents específics dels àmbits d’eleccions sindicals, salut laboral, igualtat, acció sindical… Totes són descarregables en format RTF i tan sols les has d’emplenar i desar.

Si tot sovint et sorgeixen dubtes lingüístics en matèria de llenguatge no sexista, comunicació oral i escrita, majúscules i minúscules…: remena la web i ensopegaràs amb el que necessites.

Per a tot allò que la web no pugui resoldre, escriu-nos a [email protected]. Serà un plaer atendre’t!