Seguim mobilitzant-nos!

Valoració de la primera reunió de mediació

Les mobilitzacions en les tres jornades de vaga de la setmana passada, amb un seguiment mai vist en els darrers trenta anys, van portar al Departament d’Educació a una situació de veure’s obligat, per la pressió del col·lectiu i també per la pressió social, a recosir la ruptura actual i a iniciar les negociacions que des de l’inici del conflicte li hem estat demanant i que ha estat bloquejant.

Els sindicats vam recollir la proposta de mediació per iniciar unes negociacions reals: estem oberts al diàleg i així li ho hem fet saber en aquesta primera reunió.

En la reunió d’avui hem tingut una primera presa de contacte fent arribar una altra vegada les reivindicacions de la plataforma de vaga a l’Administració. El departament ha acceptat fer-nos arribar una proposta escrita a la propera reunió de mediació, que s’ha situat el dijous al matí.

De manera unitària, el comitè de vaga volem recordar a l’Administració que el personal dels centres educatius i la comunitat educativa hem arribat al límit: exigim la reversió de les retallades i mesures clares per millorar l’educació pública del país.

Per tot això, cal que seguim demostrant al departament que la força la tenim el col·lectiu, que, organitzats i coordinats, aconseguirem obligar-lo a negociar!

Seguim treballant fermament en la preparació de les jornades de vaga programades per als dies 29 i 30 per continuar mostrant la força conjunta que tenim i que només s’aturarà quan aquesta conselleria s’acosti als sindicats amb mesures concretes que permetin desbloquejar la situació.

Companyes i companys, coordineu assemblees als vostres centres! Seguim mantenint la pressió!

Mobilitzem-nos!