Segon dia de vaga del servei de recollida d’escombraries de Salt sense cap negociació per solucionar el conflicte

Comunicat del comitè de vaga de l’empresa FCC Medio Ambiente delegació de Salt

Avui és el segon dia de vaga i el quart dia sense CAP negociació per solucionar el conflicte.

Mentre els treballadors i treballadores del servei de recollida d’escombraries i neteja viaria de Salt seguim complint els serveis mínims, amb tres conductors i dos peons, realitzant el mandat del Departament de Treball i Empresa, ni l’empresa ni l’ajuntament sembla que tinguin pressa per negociar, i fa la sensació que ells estan de festa ignorant el conflicte que afecta la ciutadania de Salt.

Amb un sol dia de vaga s’ha pogut comprovar el nivell de càrrega de treball que mantenim la plantilla.

Sembla que l’única resposta al nostre dret constitucional d’exercir la vaga és difondre rumors sobre sous i condicions de treball de les persones treballadores per part d’alguns polítics, i negar el dret de vaga parlant de xantatge. És curiós que mai es difongui els guanys de les empreses multinacionals (FCC, Ferrovial, Urbaser…), que extreuen el seu benefici de les arques públiques, i, encara menys, els dels directius d’aquestes empreses.

Continuem esperant una data per poder negociar amb l’empresa i l’ajuntament, que continuen amb silenci i sense voler seure a negociar.

PROU impunitat empresarial.