Els professionals de la sanitat privada alcen la veu i es mobilitzen pels seus drets i reivindiquen també la importància d’aquest servei sanitari

Concentració aquest migdia

Impulsada per la Secció Sindical de CCOO de la Clínica Quirón de Barcelona, avui dimecres, 18 de novembre, de 13.30 h. a 15.30 h, tindrà lloc una concentració de professionals de la sanitat privada on es reivindicarà que la sanitat privada també és sanitat i es defensaran els drets d’aquest col·lectiu de treballadors i treballadores sanitaris.

La Secció Sindical de CCOO del Grup Quirón es concentra per protestar contra la desigualtat que ha començat a aplicar l’empresa, quan ha decidit retribuir amb una paga de 2100 euros als 6 mesos de permanència al col.lectiu d’infermers i infermeres. El desacord ve per l’exclusió de la resta de categories professionals, ja que totes segueixen lluitant contra la pandèmia COVID19.

Des de la Secció Sindical de CCOO  es demana igualtat per a tothom i que s’incrementin les taules retributives per tal d’escurçar la diferència salarial amb altres sectors de la salut com serien l’ICS o el SISCAT.

La concentració tindrà lloc a la plaça d’Alfons Comín, 4, davant la parada del bus.