CCOO lliura més d’11.000 signatures perquè el nou Hospital Josep Trueta de Girona es faci als terrenys de Domeny

Demà dimecres, 4 de març, a les 16.30 h, a la Delegació de la Generalitat a Girona (Plaça Pompeu Fabra, 1)

Demà dimecres, 4 de març, a les 16.30 hores, està previst el lliurament a la Delegació de la Generalitat a Girona (Plaça Pompeu Fabra, 1) de les més d’11.000 signatures recollides per CCOO en favor de que el nou Hospital Josep Trueta es quedi a Girona, als terrenys de Domeny, i no se l’emportin a Salt com es recull en una altra proposta.

Això serà demà a les 16.30 hores i hi haurà atenció als mitjans de comunicació a les 16.15 hores, a càrrec de Dolors Sidera, secretària general de la Secció Sindical de CCOO a l’Hospital Trueta, Mª Àngels Rodríguez, presidenta de la Junta de Personal de l’Hospital Trueta per CCOO, Bartomeu Compte, secretari general de CCOO de Girona, i Toni Mora, secretari de Política Territorial, Acció Social, Barcelonès i Migracions de CCOO de Catalunya.

D’aquestes 11.000 signatures, prop de 1.100 són de professionals del propi hospital (que té uns 1.600 treballadors i treballadores) i la resta, de la ciutadania que ha volgut donar suport a l’opció de mantenir l’hospital a Girona. Val a dir que tant la Junta de Personal de l’Hospital Trueta (per 15 vots a 8) com la Comissió de Salut al Parlament (feta el 5 de desembre passat) s’han posicionat a favor de construir l’hospital als terrenys de Domeny a Girona i no a Salt, on ja existeix l’Hospital Santa Caterina i la unificació faria perdre accessibilitat als usuaris i equitat territorial, a més d’agreujar el col·lapse viari a l’accés d’autopista Girona Sud a Salt.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 3 de març de 2020

Agenda:
Dimecres, 4 de març, de 2020
16.15 hores (declas); 16.30 (lliurament signatures)
Delegació Generalitat Girona – Plaça Pompeu Fabra, 1. Girona