Rider, coneixes els teus drets en salut laboral?

CCOO de Catalunya presenta una infografia i un díptic dirigits al col·lectiu de treballadors i treballadores de repartiment a domicili, més coneguts com a riders, amb informació bàsica sobre els seus drets en matèria de salut laboral i sobre un dels riscos més comuns que pateixen, especialment a l’estiu, l’exposició a estrès tèrmic per calor.

Aquest material forma part de la campanya dirigida a aquest col·lectiu, desenvolupada amb diferents actuacions realitzades per CCOO de Catalunya, amb les quals pretenem promoure la seva organització, ajudant-los a conèixer els seus drets laborals, contribuint a reduir la sinistralitat laboral i els problemes de salut que pateixen per una mancança en les polítiques preventives de les empreses.

Treballem per millorar les condicions laborals de totes les persones treballadores, i especialment d’aquelles que pateixen situacions de precarietat laboral i es troben en extrema vulnerabilitat laboral, abordant les seves necessitats en matèria preventiva per a millorar les seves condicions de seguretat i salut.

Amb el suport de:

Logotip del Departament d'Empresa i Treball. A la feina cap risc