Vigilància de la salut: “la injustament ignorada”

Full informatiu per a delegats i delegades de prevenció inclòs en la convocatòria d’accions transversals AT2017-0108

La vigilància de la salut és la disciplina que en l’àmbit de la prevenció de riscos laborals representa aquell conjunt d’activitats que inclouen la recollida, l’anàlisi i la interpretació sistemàtica de les dades de salut dels treballadors i treballadores amb la finalitat de protegir-los la salut i prevenir les malalties derivades del treball per influir i orientar l’acció preventiva de l’empresa.

L’objectiu d’aquest full sindical és fer reflexionar i proporcionar eines sindicals sobre la utilitat de la vigilància de la salut per aconseguir canviar les condicions de treball a les empreses.

Aquesta fitxa s’emmarca en el projecte de la Fundación Estatal para la Prevención de Riesgos Laborales, FSP, en la convocatòria d’accions transversals AT2017-0108.

Finançat per:
Ministerio de Empleo y Seguridad Social. Fundación Estatal para la Prevención de Riesgos Laborales.