CCOO commemora el Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el treball

Informa’t dels actes del 28 d’abril arreu del territori

Com saps el 28 d’abril commemorem el Dia Internacional de la Seguretat i la Salut en el Treball. Aquest any, des de Comissions Obreres de Catalunya volem denunciar com les polítiques d’ajust amb marcat accent neoliberal que s’han plantejat com a alternativa a la crisi mitjançant reformes laborals successives han desregulat i empitjorat les condicions de treball. Els resultats són més sinistralitat laboral (augmenten els accidents però disminueix la declaració de les malalties professionals) i agreujament de la salut de la població treballadora.

Et convoquem a participar en els actes que farem arreu del territori, els quals tindran un clar accent reivindicatiu. Però prèviament cal identificar aquests problemes al centre de treball. Adjunt tens un enllaç. Has de contestar tres preguntes senzilles per recollir la teva experiència en relació amb com es viu aquest empitjorament de les condicions de treball pel que fa al dany físic a la teva empresa. No trigaràs més d’un minut a contestar-les.

Participa en la enquesta fent clic a e.ccoo.cat.

Si contestades aquestes preguntes, a la teva empresa hi ha riscos que generen aquests problemes de salut, pots intervenir per evitar-los, reduir-los o controlar-los…

#28AbrilVolemPrevencio

VINE EL 28 D’ABRIL ALS ACTES DE SALUT LABORAL QUE FAREM AL TEU TERRITORI. T’HI ESPEREM!

Convocatòria a Barcelona:

Acte de Barcelona

Si vols inscriure’t   a l’acte de Barcelona, ho pots fer enviant un correu electrònic a  [email protected] indicant el teu nom i cognoms i empresa.

Convocatòries als territoris:

Acte de Tarragona
Acte de Lleida
Acte de Girona

També posem a la teva disposició els següents materials preparats pel #28Abril2016 :

Manifest de CCOO de Catalunya
Manifest de CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya
Informació sobre el 28 d’abril a la “Gaceta Sindical”
Cartell