Pensionistes i Jubilats de CCOO de Lleida es concentraran demà en contra del tancament d’oficines bancàries

Demà dijous, 17 de juny, a les 11 i a les 12 del matí, davant de CaixaBank i el BBVA, pensionistes i jubilats i jubilades de CCOO de Lleida es concentraran en contra de la bretxa digital, el tancament d’oficines bancàries i l’acomiadament de personal.

A les oficines bancàries, primer, es van establir uns horaris cada cop més limitats, després es va oferir l’ús del caixer amb el suport d’un empleat o empleada i, finalment, es remet les persones a un caixer sense cap tipus de suport o ajuda, fet que s’ha agreujat en molts municipis, sobretot rurals que s’han quedat sense cap sucursal bancària.

Aquesta pràctica dels serveis bancaris no contribueix a la sensibilització i foment del bon tracte cap a la gent gran, ans al contrari, posa de manifest la deshumanització de l’atenció d’aquestes entitats i eixampla la bretxa digital, que és una manera d’exclusió social.

Per això els Pensionistes i Jubilats de CCOO de Lleida insten el conjunt d’entitats financeres i bancàries a revisar els protocols i a recuperar l’atenció personalitzada adreçada a aquelles persones grans o vulnerables que no poden fer ús de les tecnologies, i demanen que els assessorin, els informin i els acompanyin en la realització de gestions.

Recordatori: Concentracions

Dia: dijous, 17 de juny de 2021

Hora: 11 h (CaixaBank) i 12 h (BBVA)

Lloc: CaixaBank Ronda – Fleming (pg. de Ronda, 88 de Lleida)