Nova pàgina web de la Fundació Paco Puerto

Ens plau informar-vos que la Fundació Paco Puerto estrena nova pàgina web! Un nou espai més modern, atractiu i amb un disseny més visual.

En aquesta nova web s’ha potenciat la cerca de cursos, amb un cercador que incorpora nous criteris com ara la modalitat, el tipus de curs o per paraula clau. S’han creat noves seccions, com l’espai de preguntes freqüents, un recull per temàtiques de les preguntes més habituals dels nostres usuaris i usuàries i que permet obtenir una resposta ràpida. D’acord a les noves tendències, l’accessibilitat des de dispositius mòbils s’ha millorat.

Una vegada accedeixes a un curs concret que t’interessa, pots veure’n la informació bàsica de manera molt visual al principi i, després pots consultar els requisits, objectius generals i específics, continguts, etc.

La forma de preinscriure’s a un curs també ha canviat. Ara es fa pel mètode de la “cistella”, un cop tries un curs, aquest s’afegeix a una cistella i pots anar-hi afegint cursos.

També s’ha reforçat el mètode d’identificació de l’usuari o usuària per garantir-ne la protecció de les dades personals.

A la fundació hem fet aquest canvi amb molta il·lusió, pensant en les persones i en el seu dret a accedir a una formació professional de qualitat al llarg de tota la seva vida professional.

Esperem que us agradi.