Nova decepció del comitè de vaga en la reunió de mediació d’avui per solucionar el conflicte de la recollida d’escombraries de Salt

Comunicat del comitè de vaga de FCC Medio Ambiente de Salt

Després de l’èxit de la marxa realitzada en suport dels treballadors en vaga de l’empresa FCC Medio Ambiente de Salt, i de la nostra confirmació i voluntat de negociar els diferents punts expressats en les nostres reivindicacions, hem de tornar a parlar de decepció en el dia d’avui.

En la mediació avui realitzada amb el departament de treball ens hem trobat les mateixes propostes d’abans d’iniciar la vaga. Després de set dies de vaga ens trobem en el mateix punt de partida.

La sensació, és que l’empresa ha decidit fer un pols a la plantilla de Salt agafant com hostatge la població.

Desprès d’una reunió totalment inútil, la sensació ,es que la multinacional sembla decidida a tractar les reivindicacions de la plantilla com si fos una batalla, i que el que volen ,es una derrota amb rendició absoluta.

Per desgracia sembla que de moment la posició del govern municipal és seguir l’estratègia de l’empresa.

Sensació que ajuntament i empresa volen la confrontació, i no l’acord

Les treballadores i treballadors de FCC de Salt continuarem mantenint la nostra voluntat de negociació amb tota transparència, per això, el diumenge 2 de gener, farem una assemblea a les 16h davant de la nau de l’empresa per explicar i discutir la nostra posició. Una assemblea oberta a entitats i ciutadans, tot i que reconeixem les dificultats d’aquestes dates, que ens agradaria poder celebrar tranquil·lament amb les nostres famílies.

Comitè de vaga de FCC de Salt