Mor l’històric sindicalista de CCOO d’Osona Lluís Donoso

CCOO de Catalunya lamenta profundament la mort del seu històric sindicalista d’Osona Lluís Donoso als 82 anys.

Lluís Donoso va arribar a Catalunya l’any 1950 i des de molt jove va iniciar la seva trajectòria sindical, que el va portar a ser secretari general de CCOO d’Osona. Part del seu treball s’ha realitzat des del CITE de CCOO, i des dels anys vuitanta va participar en l’organització Osona Solidària. L’any 2009 va rebre el Premi Enric González, concedit pel sindicat de CCOO d’Osona. Donoso ha tingut una llarga trajectòria solidària, marcada per la defensa i la reivindicació dels drets dels treballadors i les treballadores, de col·lectius immigrants i de persones en risc de marginació. Sempre el recordarem.