Manifestació per la reindustrialització de Nissan

Aquest dijous, 13 de maig, a les 18 h, dels del Departament d’Indústria fins a la Delegació del Govern

Aquest dijous, 13 maig, les treballadores i treballadors de Nissan tornaran a sortir al carrer per exigir una alternativa industrial sòlida i estable que permeti donar resposta a la pèrdua de llocs de treball i de teixit industrial que suposa el tancament de les plantes de Nissan a Catalunya.

La manifestació sortirà a les 18 h, des de davant del Departament d’Indústria de la Generalitat (passeig de Gràcia, cantonada amb l’avinguda de la Diagonal) i anirà fins a la Delegació del Govern estatal a Catalunya.

Amb aquesta mobilització, que compta amb tot el suport de CCOO, volen exigir la màxima implicació de les administracions en la mesa de reindustrialització de Nissan per buscar un projecte industrial seriós i de futur, que garanteixi la màxima ocupació possible. Una garantia que ara mateix no ofereixen les propostes que hi ha sobre la taula.

CCOO d’Indústria de Catalunya ha fet una crida a totes les persones que treballen a les empreses proveïdores i auxiliars de Nissan a sumar-se a aquesta manifestació, ja que el projecte de reindustrialització també ha de donar cobertura a les persones que formen part de la cadena de valor de Nissan.