Manifestació de la plantilla de General Electric contra l’ERO

La mobilització finalitzarà davant la Delegació del Govern a Barcelona

Aquest dimarts, 31 de gener, la plantilla de General Electric de Barcelona tornarà a sortir al carrer en defensa dels llocs de treball i contra l’ERO que ha presentat la multinacional en el marc del pla de reestructuració de la seva divisió de renovables a Europa. Aquesta jornada de mobilització coincideix amb la vaga convocada a escala estatal per CCOO d’Indústria a les diferents plantes afectades per l’expedient.

El Comitè d’Empresa de General Electric a Barcelona ha convocat una manifestació que començarà a les 10 h davant de la seu de l’empresa (c. de Roc Boronat, 78) i anirà fins a la Delegació del Govern (c. de Mallorca, 278), per demanar el suport de l’Administració estatal en defensa d’una indústria que és cabdal al nostre país per avançar cap a la sobirania energètica, a més de comptar amb plantilles qualificades i amb un alt valor afegit.

L’ERO presentat per General Electric afecta 199 treballadors i treballadores al conjunt de l’Estat, de les quals 150 a Catalunya, a la planta de Barcelona.