Celebrat el 9è Congrés de CCOO de les Terres de Lleida

CCOO de les Terres de Lleida va celebrar, el 27 d’abril, el seu 9è Congrés, a la sala Leandre Cristòfol de la Llotja de Lleida. Durant el congrés es va presentar l’informe de gestió dels últims quatre anys i el Pla d’acció per al futur, i es va escollir el nou equip que dirigirà el sindicat, a Lleida, els propers anys i va ser elegida com a secretària general, Cristina Rodríguez, que optava a la reelecció.

En el congrés, hi van participar 107 delegats i delegades que havien estat elegits per participar-hi en les assemblees i conferències prèvies. Aquestes delegades i delegats van debatre i establir l’estratègia i les pràctiques de l’actuació sindical futura.

CCOO de Lleida va afrontar aquest congrés amb 7.163 afiliats i afiliades i 1.276 delegats i delegades sindicals amb presència als centres de treball de tota la província.

El congrés es va celebrar durant tot el matí i va comptar amb la presència i la intervenció del secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.

El congrés va participar en la compensació d’emissions de gasos d’efecte d’hivernacle regenerant una zona boscosa de Catalunya. L’organització va prendre totes les mesures necessàries per fer d’aquest esdeveniment un lloc segur quant a les mesures de prevenció de la COVID-19.