CCOO de Lleida es concentra per donar suport a la CGIL

El divendres 15 d’octubre, CCOO de Lleida i la UGT s’han concentrat per donar suport a la CGIL, principal sindicat d’Itàlia, davant les agressions feixistes al seu local. La concentració s’ha fet a la plaça de la Paeria de Lleida.

Dissabte passat, durant una manifestació del moviment contrari al passaport COVID (Green pass) a Roma, va ser atacada la seu de la CGIL amb una clara voluntat d’intimidació feixista. Moltes vegades s’ha abusat del terme feixista, però en aquest cas la definició és del tot adequada, ja que es va tractar d’una agressió feixista en les formes, les intencions, els objectius i els protagonistes.

Durant la concentració s’ha llegit el manifest que CCOO ha preparat per aquest dia i s’han cridat consignes contra el feixisme i a favor dels sindicats que com ha demostrat l’atac a la seu de la CGIL són un enemic declarat del feixisme.