L’estrès, el risc d’accidents i l’assetjament sexual que pateixen els repartidors i les repartidores a domicili tenen culpables. Tolerància zero!

Fem pinya per visibilitzar el problema que pateixen aquests treballadors i treballadores coneguts com a riders per obligar les empreses a complir els drets laborals. Perquè assumeixin les responsabilitats i riscos que els pertoquen. I, en definitiva, per forçar-los a pensar en les persones i no només en els diners.

“La única condición para quien no tiene puntos es estar pendiente y pasando horas. Todo el día ahí como un esclavo.”

“El choque de un compañero nuestro de Deliveroo —estuvo en coma y todo— pasó en Aragón con Meridiana. […] La plataforma no tuvo ningún tipo de respuesta por él, nada.”

“Me dijo: ‘Eres muy guapa, dame tu número.’ […] Le salí con cuatro patadas al chico. […] Él me puntuó mal […] y que no le había entregado el pedido; […] me cerraron la cuenta por tres días y no pude trabajar.”

Creem conjuntament un model de feina digne. Unim-nos i farem més força.