Les fedatàries i els fedataris de la ILP per un mínim del 6 % del PIB a l’educació s’acreditaran davant del Parlament de Catalunya

Divendres 10 de febrer, a les 10.30 hores, a la porta del Parlament (Parc de la Ciutadella, s/n)

La ILP per aconseguir garantir un mínim del 6 % del PIB per a l’educació continua la seva marxa i el Parlament de Catalunya organitzarà demà el jurament o promesa dels primers 150 fedataris i fedatàries. Aquest pas permetrà començar la recollida de signatures en els propers dies.

L’acte comptarà amb la participació de representants de diferents col·lectius i associacions que s’han incorporat a la campanya, com la Federació d’Associacions Veïnals de Barcelona (FAVB), la Federació de Moviments de Renovació Pedagògica (FMRP), l’Associació d’Estudiants Progressistes (AEP), Acció Jove-Joves de CCOO, Saó (Formació i educació permanent) i Canyelles Aprèn, entre d’altres. Per part de CCOO hi participaran Teresa Esperabé Prieto, secretària general de la Federació d’Educació, i Aurora Huerga Barquín, secretària de Noves Realitats del Treball, Territori i Migracions, de CCOO de Catalunya.

Els representats de les diferents entitats mantindran un contacte amb la premsa a les portes del Parlament abans de l’inici de l’acte i presentaran la nova web volem6percent.cat que centralitzarà les informacions i els materials de la ILP.

Barcelona, 9 de febrer de 2023