Les aturades plantejades per CCOO segueixen endavant a H & M després que hagi acabat sense acord la mediació al SIMA

En el dia d’avui s’ha celebrat la mediació per intentar arribar a un acord en el SIMA de cara a les aturades convocades el proper dia 14 de maig a H & M

CCOO hem sol·licitat la retirada de l’ERO, ja que de la documentació lliurada per l’empresa no justifica les causes organitzatives i productives per plantejar l’acomiadament de 1.066 persones i el tancament de 30 botigues.

CCOO ha exposat que més de la meitat de la botigues que pretenen tancar han augmentat les seves vendes i / o estan en la mitjana d’aquelles que no estan afectades, i li ha recordat a l’empresa que aquest ERO no és per causes econòmiques, per la qual que no poden justificar el seu tancament per aquest motiu.

La resta d’acomiadaments que l’empresa planteja en altres botigues que no tanquen, des del nostre punt de vista no té sentit, ja que segons les dades de l’empresa, el nombre d’ampliacions de jornada que s’han estat realitzant el que demostra és que és necessari plantilla per atendre la clientela.

CCOO ha reiterat la seva negativa a admetre que H & M utilitzi aquests processos per precaritzar les condicions laborals i es passi a l’ocupació “low cost”.

Per tot això, les mobilitzacions plantejades per CCOO, junt a UGT, segueixen endavant, i el proper dia 14 de maig es faran aturades a les botigues de 12:00 a 14:00 i de 18:00 a 20:00