L’assemblea de treballadors de la recollida d’escombraries i neteja viaria de Cassà de la Selva ratifica el preacord signat amb l’empresa SELSA i desconvoca la vaga del 14 de gener

Avui, la plantilla de SELSA Cassà de la Selva, que fa el servei de la recollida d’escombraries i la neteja viaria, ha ratificat el preacord signat al Departament de Treball entre el comitè de vaga i la direcció de l’empresa. Amb aquesta ratificació queda desconvocada la vaga que s’iniciava aquest divendres 14 de gener.

Entre algunes de les millores hi ha quatre dies més de vacances, els pagaments dels endarreriments del 2021 segons conveni i el reconeixement de Cassà de la Selva com a unitat de treball, cosa que impossibilita portar els treballadors a altres pobles o territoris.