L’Àrea Pública de CCOO convoca concentracions davant les subdelegacions de Govern de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona per a la recuperació dels drets dels empleats i empleades públics

Demà divendres, 12 de novembre, a les 12 hores

L’Àrea Pública de CCOO ha convocat en tot l’Estat espanyol mobilitzacions per la recuperació dels drets arrabassats als empleats i empleades públics, més de tres milions, amb l’excusa de la crisi econòmica i que mai s’han retornat.

A Catalunya, sota el lema “Continuem lluitant pels teus drets”, s’han convocat concentracions divendres que ve, 12 de novembre, a les 12 hores davant les subdelegacions del Govern de Barcelona ( c. Mallorca, 278), Girona (av. 20 de juny, 2), Lleida (pl. de la Pau, 1) i Tarragona ( pl. Imperial Tarraco, 3).

Amb aquestes mobilitzacions es reclama el retorn de drets com els salaris, l’ocupació i l’estabilitat dels llocs de treball, la jornada, els plans d’igualtat, la millora de les pensions de les classes passives o la negociació d’un acord marc per a l’Administració local, entre altres.

En aquest enllaç vaig trobar el manifest de la convocatòria https://www.ccoo.cat/wp-content/uploads/2021/11/manifest-area-publica-novembre-2021.pdf