La secció sindical de CCOO a Girona+Neta convoca una concentració per un treball digne i segur

La secció sindical de Girona+Neta de CCOO ha convocat per demà dimecres a les 12,30h a la plaça del Vi de Girona, una concentració per denunciar:

1.      Que actualment no s’estan cobrint la absències de personal (tret de les vacances). Aquest fet te com a conseqüència una sobrecàrrega de treball, amb el conseqüent augment de incidències en la salut de les persones treballadores. Hi ha treballadores que directament se li ha dit que facin dos recorreguts. També hem notat que se dificulta, en cas d’avis d’accident, per part de l’empresa que se vagi a la Mutua per que no quedi registrat com a tal. També cal insistir que aquesta manca de personal repercuteix en una pitjor qualitat del servei, fet que també repercuteix en tota la ciutadania de Girona.

2.      Que els vehicles se troben en una clara situació de deteriorament per la seva antiguitat. Un altre element que repercuteix en la salut dels treballadors i en la qualitat del servei.

3.      Punt apart, per la seva gravetat, es la situació de persecució sindical, segons la nostra percepció, hi ha dels membres de la secció sindical de CCOO. Aquesta persecució creiem que prové per intentar pressionar en la negociació de conveni que s’està fent actualment.

Un dels casos més greus ha estat la sanció d’un afiliat al que se li ha sancionat amb dos dies sense feina i sou per textualment segons la sanció “rumors” i “abanderar” una reivindicació de la plataforma de conveni.

Entenem que aquests fets poden arribar a considerar-se una vulneració de drets fonamentals a l’atacar la llibertat sindical.

Per tot això demà ens concentrarem davant de l’ajuntament sota el lema: treball digne i segur