La plantilla de les empreses del Grup Euroestrellas ratifica el preacord assolit ahir

Amb aquesta ratificació de l’acord, queda desconvocada definitivament la vaga els dies 26 i 27 de gener

La plantilla de les empreses del Grup Euroestrellas ubicades al polígon Montigalà de Badalona ha ratificat avui, en assemblea, el preacord assolit ahir per CCOO d’Indústria i la direcció del grup. Amb la ratificació del preacord, es desconvoca definitivament la vaga els dies 26 i 27 de gener.

Amb aquest preacord, que CCOO d’Indústria valorem molt positivament, es dona resposta a les reivindicacions dels diferents col·lectius (transportistes, personal de magatzem i comercials), es corregeixen les mesures que els afectaven negativament, tant laboralment com econòmicament, i es milloren també alguns aspectes de caràcter general, com el compromís de les empreses d’agilitzar el pla de prevenció de riscos laborals.

Les parts han acordat la creació d’una comissió de seguiment que vetllarà pel correcte desenvolupament i aplicació de l’acord.