La plantilla de FCC Medio Ambiente de Salt es reuneix amb veïns i veïnes

Comunicat del Comitè de vaga de FCC Medio Ambiente de Salt

Avui s’ha celebrat l’assemblea oberta de treballadors de FCC Medio Ambiente de Salt. A l’assemblea ha participat un petit grup de veïnes i veïns, la qual cosa ha valorat molt positivament el comitè de vaga.

S’ha pogut explicar tranquil·lament quina és la situació a la qual l’empresa els ha abocat, i desmentir algunes falsedats:

• S’ha ensenyat el document on els delegats demanen la mediació d’inspecció de treball abans d’iniciar la vaga.
  • Les diferents instàncies on es demana permís a l’empresa i l’ajuntament per fer els serveis de reforç dels serveis mínims del barri centre, del cartó i per reis, a iniciativa de la plantilla.
  • Les al·legacions presentades en el 2017 sobre el plec de condicions que consideraven insuficient.
  • També s’ha ensenyat el document de la Generalitat on s’especifica els serveis mínims i s’ha explicat com s’estan cobrint, en contra del que diu l’ajuntament sense contrastar.
  • Des dels veïns s’ha insistit que es necessitava que arribes millor la informació per millor entendre el conflicte

S’ha produït un interessant debat sobre possibles models alternatius de gestió del servei, com la municipalització.

Cap a les 18h ha finalitzat l’assemblea.

Salt Assemblea Veins 1
Salt Assemblea Veins 2