La plantilla de Barça TV aprova anar a la vaga per un salari i unes condicions laborals dignes

El Comitè d’Empresa de Barça TV, compost per CCOO i Inter Sindical, va sotmetre a debat i votació de l’assemblea de treballadors i treballadores, reunida el dimecres 30 de novembre, l’última proposta de l’empresa TBSC BARCELONA PRODUCCIONES (TELEFÓNICA), el resultat va ser el següent amb un 100 % dels vots favorables:

1. Es rebutja l’última proposta de l’empresa per clarament insuficient. Donada la gran pèrdua de poder adquisitiu acumulada, un augment del 5 % del salari a compte del conveni, amb absorció i sense una clàusula de revisió per increment de l’IPC no soluciona la precarietat salarial dels treballadors.
  2. S’aprova iniciar un calendari de mobilitzacions amb la culminació d’una primera jornada de vaga el dia 31 de desembre del 2022 coincidint amb el primer partit de la lliga després de l’aturada pel Mundial, que serà al Spotify Camp Nou en el partit que enfrontarà el Barça i l’Espanyol.
  3. Sol·licitar al comitè d’empresa que iniciï les tasques per denunciar a la Inspecció de Treball les vulneracions que pensem que l’empresa està cometent contra els nostres drets laborals, com no respectar el temps de descans, no negociar els calendaris laborals amb el comitè ni complir amb tot el que fa referència a les hores extraordinàries.
  4. Unitat de la plantilla per fer front al menyspreu de Telefònica cap als treballadors i treballadores donant tot el suport al comitè d’empresa que està negociant.

Barcelona, 1  de desembre de 2022