La Generalitat convoca avui a les 10 hores una reunió per solucionar el conflicte de la vaga de recollida d’escombraries de Salt

Comunicat del Comitè de Vaga: valoració de la convocatòria de reunió per avui a les 10  h, del Departament d’Empresa i Treball de la Generalitat de Catalunya per solucionar el conflicte de FCC Medio Ambiente de Salt.

Des del Comitè de Vaga us informem que per fi s’ha mogut fitxa i tenim una convocatòria de reunió de mediació per poder arribar a una solució del conflicte de la recollida d’escombraries i neteja viària de la vila de Salt.

Ens costa entendre perquè han calgut sis dies, tres d’ells exercint el dret de vaga, per poder iniciar aquesta negociació.

Per la nostra part començarem aquesta negociació amb ganes d’arribar a un acord en matèria de salut laboral, contractació i les condicions de treball de la plantilla i el conveni, en allò que es pugui millorar del servei de recollida i neteja viària de la vila de Salt.

PROU impunitat empresarial!