La Federació d’Educació de CCOO fa una caminada en protesta contra el Pla pilot de selecció de personal substitut

Preocupació per la introducció de criteris subjectius i d’arbitrarietat

La Federació d’Educació de CCOO ja va manifestar la seva preocupació per la decisió unilateral del Departament d’Educació de portar a terme el pla pel qual es podran seleccionar per entrevista els docents substituts en lloc de seguir l’odre de la borsa docent, amb el perill que comporta de seleccions arbitràries i poc transparents. Davant de la seva negativa a revisar el pla, CCOO i la resta de sindicats presents a la mesa sectorial ens vam aixecar el passat 10 de juny.

Avui, CCOO protagonitza una primera mobilització, on els delegats i delegades de personal docent de centres públics aniran caminant des de la seu nacional de CCOO (Via Laietana, 16) fins al Departament d’Educació (via Augusta, 202) per entregar una petició de reunió per parlar de la provisió de llocs de treball i mostrar el seu rebuig a aquest pla pilot.

L’arribada al departament està calculada aproximadament a les 11.30 h i es podran recollir declaracions i imatges.