La Federació d’Educació de CCOO denuncia que l’Ajuntament de Sant Sadurní d’Anoia es desentén de les treballadores de l’Institut Intermunicipal

Els ajuntaments de la Mancomunitat de Municipis de l’Alt Penedès volen traspassar l’Institut Intermunicipal a la Generalitat.

Des del Comitè d’Empresa de l’Institut informen que la Generalitat vol aprofitar aquest traspàs per externalitzar les companyes de la neteja i del suport educatiu. A més, a unes docents amb 30 anys d’experiència, els proposa que facin de conserges perquè no disposen de la titulació adequada en aquests moments.

Denuncien que els ajuntaments de la Mancomunitat s’han posicionat al costat del Departament d’Educació en lloc de amb les seves treballadores. Igualment, es neguen al fet que els treballadors i les treballadores pateixin les ineptituds de les administracions!

Resumeixen la seva posició dient: “Traspàs sí, però sense afectacions a les treballadores”, i es mostren ferms a defensar la totalitat de la plantilla.

Com a primera mesura de difusió de la seva lluita faran un repartiment de fulls volants informatius el proper dijous 3 de juny, a les 11 del matí, al mercat municipal de Sant Sadurní d’Anoia.