La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya celebra el seu 12è Congrés

El 12è Congrés tindrà lloc dijous, 29 d’abril, a Barcelona

La Federació de Sanitat de CCOO de Catalunya celebrarà demà dijous, 29 d’abril, el seu 12è Congrés. El congrés tindrà lloc a la seu central de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, de Barcelona.
El congrés comptarà amb l’assistència de Javier Pacheco, secretari general de CCOO de Catalunya, i començarà a partir de les 9 hores.
El congrés s’emmarca en el tercer nivell del procés congressual, que es clourà amb el 12è Congrés de CCOO de Catalunya, que tindrà lloc els dies 21, 22 i 23 de maig.
Aquest congrés presenta una novetat important des del punt de vista de la sostenibilitat ecològica. Les emissions de gasos amb efecte d’hivernacle seran compensades de manera certificada a partir de la regeneració d’una zona boscosa de Catalunya, malmesa per grans incendis forestals. Aquesta pràctica ambiental té l’objectiu de contribuir en la lluita contra el canvi climàtic i de transmetre aquesta necessitat en el si dels centres de treball.