La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO Vallès Oriental – Maresme – Osona convoca una concentració el proper dijous 17 de juny a Mollet contra el tancament d’oficines bancàries

Volem un millor tracte per a la gent gran

El dijous dia 17 de juny a les 11 h davant el BBVA (Balmes,1), els pensionistes i jubilats de CCOO DE VORMAROS (Vallès Oriental – Maresme – Osona) fan una concentració on intervindran Xavier Hernández, secretari general dels pensionistes i jubilats de CCOO de VORMAROS i Lalo Plata, secretari general de la Unió de CCOO VORMAROS.

L’objectiu d’aquesta concentració és per reivindicar el no tancament d’oficines bancàries, l’acomiadament de personal i contra les gestions per Internet per part de les persones grans. La bretxa digital és exclusió social.

Primer es van establir horaris cada cop més limitats, després es va oferir l’ús del caixer amb el suport d’un empleat o empleada i, finalment, s’ha remès les persones a un caixer sense cap tipus de suport o ajuda, fet que s’ha agreujat en el cas de molts municipis tant urbans com rurals que s’han anant reduint o s’han quedat sense cap sucursal bancària.

Aquesta pràctica dels serveis bancaris no contribueix a la sensibilització i al foment del bon tracte cap a la gent gran, ans al contrari, posa de manifest la deshumanització de l’atenció d’aquestes entitats envers nosaltres.

Per això instem el conjunt d’entitats financeres i bancàries que operen als nostres municipis que revisin els seus protocols recuperant l’atenció personalitzada adreçada a aquelles persones grans o vulnerables que no poden fer ús de les tecnologies i se’ls assessori, informi i acompanyi en la realització de gestions.