La Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya homenatja a l’històric sindicalista Juan Navarro

Va morir el 6 de febrer d’enguany  als noranta-dos anys

CCOO de Catalunya no oblida la seva gent i en aquest sentit la Federació de Pensionistes i Jubilats de CCOO de Catalunya retrà un merescut homenatge a l’històric sindicalista, company i amic, Juan Navarro, que ens va deixar el passat 6 de febrer als noranta-dos anys. L’acte tindrà lloc el proper dilluns, 22 de novembre, a les 10 hores, a la sala d’actes de la seu central de CCOO de Catalunya, Via Laietana, 16, Barcelona.

El Juan Navarro va ser un incansable lluitador antifranquista, comunista i fundador de CCOO en la històrica assemblea de Sant Medir el 20 de novembre del 1964. Membre del moviment veïnal i dels iaioflautes, era també membre de la Taula per la República, expresident de la Comissió de la Gent Gran de Nou Barris i Medalla d’Honor de la Ciutat de Barcelona.