Jornada “Administracions públiques i atenció ciutadana en un entorn digital”

Demà, 24 de març, celebrem la jornada sobre “Administracions públiques i atenció ciutadana en un entorn digital”, de 9 a 14, en la sala d’actes de CCOO de Catalunya (Via Laietana, 16). Volem centrar el debat en la complexa adaptació al món digital de les administracions públiques, amb la finalitat de saber si s’ha fet tot el possible per a garantir que totes les persones tinguin accés a una relació amb l’Administració d’una manera efectiva.

Per a això, hem organitzat tres taules de debat temàtiques, amb dos ponents cadascuna, que representen els àmbits on hem de buscar les respostes a les nostres qüestions: des de la política, a la recerca acadèmica, passant pel periodisme i acabant pel sindicalisme. Les tres taules tractaran, respectivament, sobre “La digitalització en l’Administració”, “Avantatges i riscos de la digitalització” i “Sindicalisme i digitalització”, i comptaran amb reconeguts experts sobre el tema que podeu consultar en el link (https://www.ccoo.cat/acte/jornada-administracions-publiques-i-atencio-ciutadana-en-un-entorn-digital/).

La jornada començarà a les 9 i conclourà a les 14 h i hi haurà les intervencions del secretari confederal de CCOO de Transicions Justes, Vicente Sánchez, i del secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco.

Us podeu inscriure en la jornada emplenant aquest formulari d’inscripció