Carta de solidaritat de CCOO de Catalunya a la revolta popular al Líban i al sindicat FENASOL

CCOO de Catalunya manifesta la seva solidaritat amb la revolta popular i amb el nostre sindicat germà FENASOL, amb qui fa anys que treballem en projectes de cooperació sindical per millorar les seves condicions com a sindicat de classe i independent, i per organitzar el conjunt de la classe treballadora libanesa en totes les seves diversitats d’origen, tot i enfortint la cohesió social al país, on hi ha més d’un milió i mig de persones refugiades.

CCOO acull un curs pilot de formació dins del marc del projecte europeu TRANSFORMERS, sobre cadenes de subministrament sostenibles

Del 18 al 20 de setembre, CCOO de Catalunya i la seva secretaria d’Internacional i Cooperació acollirà el seminari internacional ‘Cadenes de subministrament sostenible: instruments per sindicalistes i membres de comitès d’empresa europeus (CEE)’. El curs comptarà amb la presència de sindicalistes d’Espanya, Itàlia, Bulgària, Romania i Turquia, que compartiran coneixements i experiències sobre els instruments sindicals existents per transformar les cadenes de subministrament, per tal que esdevinguin més transparents i més responsables socialment