Vaga a Bic Graphic contra l’ERO d’extincions

Aquest dijous, 6 de maig, les treballadores i treballadors de BIC Graphic faran una jornada de vaga de 24 hores contra l’ERO que ha presentat l’empresa per extingir 52 llocs de treball. I divendres, 7 de maig, la plantilla tornarà a concentrar-se de 13 a 15 h, a les portes de l’empresa, com ja va fer la setmana passada, en defensa dels llocs de treball.

CCOO d’Indústria de Catalunya dona suport a la plantilla en aquestes mobilitzacions i exigeix a la direcció de BIC Graphic que reconsideri la seva decisió i retiri l’expedient, perquè no està justificat. CCOO torna a instar a l’empresa a negociar mesures no traumàtiques per afrontar una situació que és conjuntural, que permetin garantir tant l’ocupació com la viabilitat de la planta.