Signada l’actualització salarial de les taules del metall de Barcelona amb la clàusula de garantia que estableix el conveni sectorial

CCOO i UGT valoren molt positivament la reunió d’avui, en la qual també s’ha acordat obrir la negociació de les comissions de treball previstes en el conveni

Finalment, després de la sentència del TSJC, la Unió Patronal Metal·lúrgica (UPM) ha reconsiderat la seva posició i s’ha avingut a actualitzar les taules salarials amb l’aplicació de la clàusula de garantia salarial que estableix el conveni del metall de Barcelona en l’article 41. La signatura de la revisió salarial s’ha fet aquesta tarda amb les representacions de CCOO d’Indústria i UGT-FICA que formen part de la comissió negociadora del conveni, i s’ha fet el tràmit de registre per a la seva publicació al Butlletí Oficial de la Província de Barcelona.

UGT i CCOO valoren positivament la signatura d’avui, ja que permetrà regularitzar les quantitats que es deuen des del mes de gener a les persones que treballen al sector en la nòmina d’aquest mes.

En la mateixa reunió, les parts també han decidit com continuar amb la negociació de les diferents comissions de treball previstes en l’anterior conveni, que no s’havien arribat a desenvolupar.

Per últim, CCOO i UGT hem fet entrega a la patronal de la plataforma reivindicativa conjunta per a la negociació del nou conveni i s’ha acordat el calendari de reunions per a la seva negociació.