La plantilla d’Aguas Danone inicia mobilitzacions per exigir uns increments salarials dignes que garanteixin el seu poder adquisitiu

Aquest divendres, 17 de juny, es concentraran a les portes de l’empresa

Les treballadores i treballadors de l’empresa Aguas Danone (Font Vella), a Sant Hilari Sacalm, han decidit iniciar mobilitzacions per exigir a la direcció uns increments salarials dignes que garanteixin el poder adquisitiu de la plantilla, davant la negativa de l’empresa a negociar en aquesta línia.

Davant d’aquest escenari, la plantilla ha acordat en assemblea una primera mobilització per a aquest divendres, 17 de juny, amb una concentració a les portes de l’empresa (passatge de la Font Vella, s/n), de les 5.30 a les 8.30 h i de les 13 a les 15 h, coincidint amb l’entrada i la sortida dels torns de treball.

CCOO d’Indústria dona suport als treballadors i treballadores en la seva reivindicació i exigeix a la direcció d’Aguas Danone que reconsideri els seus plantejaments i s’assegui a negociar amb la voluntat real d’arribar a un acord just per a la plantilla. CCOO adverteix la direcció que no permetrà que les persones que treballen al centre de Sant Hilari Sacalm perdin poder adquisitiu.