Els comitès de Nissan demanen la màxima implicació als partits polítics i al nou Govern per aconseguir la millor reindustrialització de les plantes

Avui estan donant suport als companys de Bosch, contra el tancament de la planta vallesana

Els comitès d’empresa de Nissan s’estan reunint aquests dies amb els partits més representatius del Parlament de Catalunya per fer-los arribar un missatge clar: és necessària la màxima implicació de tots els partits i les institucions per aconseguir la millor reindustrialització de les plantes de Nissan. De moment ja s’han reunit amb Junts per Catalunya, En Comú Podem i PSC, i tenen pendent uns reunió amb ERC.

Els comitès d’empresa de Nissan reivindiquen que el nou Govern ha de tenir entre les seves prioritats la defensa dels llocs de treball i recorden que un país sense indústria no té futur.

Durant el matí d’avui, els comitès de Nissan aniran a donar suport als companys del comitè d’empresa de Bosch, que avui tenen reunió del període de consultes de l’expedient, i a brindar-los tota l’ajuda possible contra l’ERO que ha presentat la multinacional per tancar la planta vallesana.