CCOO denuncia persecució sindical a l’empresa Jaume Serra

L’empresa ha acomiadat els candidats de CCOO a les eleccions sindicals

CCOO d’Indústria de Catalunya denuncia l’actitud antisindical i antidemocràtica de la direcció de l’empresa Jaume Serra (Vilanova i la Geltrú), del Grup García Carrión, que ha acomiadat els candidats de CCOO a les eleccions sindicals, que s’havien de celebrar properament, en conèixer la seva intenció de presentar-s’hi. Per a CCOO aquesta decisió demostra la nul·la capacitat de l’empresa per entendre les relacions laborals, així com el seu talant antisindical.

Davant d’aquest fet, CCOO iniciarà una campanya contra aquesta mesura des dels àmbits sindical i jurídic, ja que s’estan vulnerant els drets fonamentals dels treballadors i treballadores.

No podem permetre que actituds com aquesta continuïn sent una pràctica habitual amoltes empreses, que intenten per tots els mitjans coartar els drets de representació que tenen les persones treballadores.