Ventura Campo, nou coordinador de CCOO d’Indústria de les Terres de Lleida

Ventura Campo ha estat escollit per unanimitat com a nou coordinador de CCOO d’Indústria de les Terres de Lleida en la 3a Conferència d’aquest àmbit funcional, celebrada el dia 5 de març al Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida. Un total de 41 persones delegades dels sectors industrials i del camp (26 homes i 15 dones) han participat en aquesta conferència, en la qual també s’han aprovat per unanimitat les persones que s’integraran als diferents òrgans de direcció i les delegacions als congressos de la Unió Intercomarcal de CCOO de les Terres de Lleida i de la federació de CCOO d’Indústria de Catalunya.

Ventura Campo va presentar l’Informe balanç de gestió del darrer mandat, fent especial esment a l’activitat sindical realitzada des de l’inici de la pandèmia, que ha obligat el sindicat a adaptar-se a la nova realitat per donar resposta a les necessitats de les persones treballadores, davant d’una situació que ens va agafar a tots de nou i en la qual el sindicat no es va aturar. També va destacar la lluita contra la precarietat als sectors del camp i de les indústries càrnies que hem dut a terme en els últims 4 anys, i la reorganització que s’ha fet a l’àmbit funcional per implicar les seccions sindicals. L’informe s’ha aprovat per unanimitat.

En la seva intervenció, Ventura Campo i la mesa de la conferència van fer un reconeixement a la fins llavors coordinadora de l’àmbit funcional, María García Fernández, per la seva tasca sindical.

En el decurs de la conferència, va intervenir el secretari general de CCOO d’Indústria de Catalunya, José Antonio Hernández, que va presentar els documents a debat de la CONC, de la federació i de la federació estatal. Va explicar que ara toca reforçar les polítiques industrials per defensar el nostre teixit industrial en un moment de canvi de model productiu per garantir una transició justa per a les persones treballadores. I per això cal reforçar el sindicat per ser més útils per afrontar els reptes que tenim per davant.

També va inervenir la secretària general de la Unió Intercomarcal de CCOO de les Terres de Lleida, Cristina Rodríguez, que va incidir que ara toca posar les persones al centre de les polítiques i dignificar el treball, i per això CCOO hem de participar en les meses de negociació que siguin necessàries i en les propostes per a la sortida de la crisi.

Per tancar la conferència, Ventura Campo va plantejar la millora de l’afiliació i de la representació com un dels principals reptes per als propers anys, per tal de tenir més força a les meses de negociació i afrontar amb més garanties la lluita en defensa dels drets de les persones treballadores.

Galeria d’imatges de la 3a Conferència