Butlletí d’actualitat jurídica i sindical, núm. 75 (juny de 2022)

Servei d’informació i documentació jurídica

Publiquem un nou Butlletí d’Actualitat Jurídica i Sindical

La secció Activitat del Gabinet Jurídic de CCOO de Catalunya inclou dos comentaris de sentències gestionades pel GTJ; el primer, de la sentència del TSJ de Catalunya sobre revisió salarial al conveni col·lectiu del metall, publicat per Jonathan Gallego al seu blog; el segon, d’una sentència del JS 17 de Barcelona, sobre ERTO COVID, extinció laboral i prestació d’atur, elaborat per Lluís Casas.

A la secció Eleccions sindicals, s’aborda la publicitat i les obligacions de la mesa electoral envers aquesta.

La secció Estudis jurídics i sindicals inclou els vídeos de dues jornades organitzades per CCOO de Catalunya (previsió social complementària i democràcia econòmica); i inclou articles, guies i notes informatives sobre la protecció de la treballadora embarassada o en situació de lactància, la reforma de les pensions i la perspectiva de gènere, el test de laboralitat, la menstruació i el dret a treballar sense dolor, etc.

La secció Jurisprudència destaca una sentència del JS 3 de Córdoba que declara l’existència de relació laboral entre 222 repartidors i l’empresa Glovo, i una resolució del TJUE sobre la figura del treballador indefinit no fix a l’administració publica i el seu caràcter de treballador temporal.

Finalment, la secció Enllaços inclou el darrer número de la revista Perspectiva, editada per la Federació de Serveis a la Ciutadania de CCOO.

Et convidem a fer-nos arribar suggeriments i comentaris, així com a sol·licitar altes per rebre el Butlletí a l’adreça electrònica següent: [email protected]

Seguiu-nos a les xarxes socials!

Twitter: @FundCipriGarcia

Facebook: www.facebook.com/fundacio.ciprianogarcia