Èxit de la mobilització contra els acomiadaments i l’actitud antisindical de l’empresa Avitrans urgente, SL

Dilluns 5 de juliol d’enguany, uns 60 delegats i delegades de CCOO es van concentrar davant la delegació de l’empresa AVITRANS URGENTE, SL a Catalunya (instal.lacions de SEUR GEOPOST, Zal II) per manifestar i posar en evidència l’actitud antisindical de l’empresa, que va acomiadar a candidats de CCOO a les eleccions sindicals promogudes pel nostre sindicat, només conèixer el corresponent preavís electoral.

Fruit de la pressió sindical i després de 4 hores de concentració, vam arribar a un acord verbal amb l’empresa per reunir-nos urgentment per solucionar el conflicte, acord que es va realitzar davant els responsables de la Guàrdia Civil i de l’empresa SEUR.

Un cop mantinguda la corresponent reunió al locals del nostre Sindicat intercomarcal de la FSC a Cornellà, vam aconseguir un acord prou important, que va tenir dues components: una, la indemnització per acomiadament improcedent als companys que van manifestar la seva voluntat de no continuar en l’empresa, i el compromís de l’empresa de facilitar el procés electoral que s’inicia el pròxim 14 de juliol.
Creiem que ha estat un molt bon acord gràcies a la gran mobilització organitzada davant l’empresa, i aprofitem per agrair a totes les companyes i companys la seva participació en aquesta.