Es desconvoca la jornada de vaga del 27 de juny a BASF per informar la plantilla, que haurà de votar la proposta el dimecres 29 de juny

CCOO rebutja la proposta d’acord feta en la mediació de la vaga de BASF, ja que la considera insuficient

CCOO d’Indústria de Catalunya rebutja la proposta d’acord que s’ha plantejat en la reunió de mediació per la vaga convocada a BASF Tarragona, que s’ha fet aquesta setmana, ja que considera que és insuficient i que no compleix els objectius que van motivar precisament la convocatòria de les dues jornades de vaga. Aquesta proposta no incorpora les demandes del comitè d’empresa per recuperar de manera progressiva el poder adquisitiu de la plantilla.

Tot i així, el comitè d’empresa ha decidit desconvocar la jornada de vaga del dilluns 27 de juny per fer assemblees per explicar aquesta proposta als treballadors i treballadores de BASF, que dimecres 29 de juny hauran de votar si l’accepten o no. En funció d’això es mantindrà o es desconvocarà la jornada de vaga del 4 de juliol.

CCOO lamenta que l’empresa no tingui en compte les reivindicacions de la plantilla per mantenir el seu poder adquisitiu, unes reivindicacions que aquesta proposta d’acord no té en compte i que, per tant, el sindicat no dona per bona i així ho explicarà a les assemblees de dilluns.