Es constitueix la Plataforma + Drets i + Justícia Social, que convoca manifestació a Barcelona el 12 de desembre, a les 12 hores (plaça d’Urquinaona)

CCOO de Catalunya forma part de la Plataforma + Drets i + Justícia Social que s’ha presentat avui, 29 de novembre, en un acte a la Plaça del Rei de Barcelona. La Plataforma està formada per 14 entitats socials del moviment veïnal, els sindicats, els col·legis professionals, les juvenils, les organitzacions no governamentals, etc.

La vocació és integrar moltes més organitzacions en el futur i l’objectiu és defensar els drets socials, polítics i civils per a tothom, universalitzar els drets de ciutadania i avançar cap a una societat basada en la igualtat i la justícia social. La Plataforma ha presentat un manifest i ha fet una crida a tot el teixit cívic a acompanyar-nos en aquestes reivindicacions.

La primera cita tindrà lloc el proper 12 de desembre a les 12 hores, on la Plataforma ha convocat una manifestació a Barcelona. El punt de trobada serà la Plaça Urquinaona.

Les entitats i associacions fundadores de la plataforma són:

• AADPC
  • Acció Jove – Joves de CCOO de Catalunya
  • Avalot – Joves d’UGT de Catalunya
  • CCOO de Catalunya
  • CEESC
  • CJB
  • CNJC
  • Col·legi de Treballa Social de Catalunya
  • CONFAVC
  • FAPAES
  • FAVB
  • La Fede.cat
  • Marea Blanca
  • Plataforma per una Fiscalitat Justa
  • UGT de Catalunya
  • UPEC

Manifestació a Barcelona.
Diumenge, 12 de desembre. 12 hores.
Plaça Urquinona

Mobilitzacions provincials:

Tarragona: 11h. Plaça Imperial Tarraco

Lleida: 11.30h. Plaça de la Pau, davant Subdelegació del Govern

Girona: 12h. Plaça de la Independència.

Plataforma Mes Drets Mes Justicia Social