Ens concentrem en protesta per les retallades de Correus a Castelldefels

CCOO, UGT i els treballadors i treballadores de la unitat de repartiment de Correus de Castelldefels realitzaran una concentració demà 23 de març com a protesta per la falta de cobertura de diferents seccions de repartiment. Aquesta situació comporta sobrecàrregues de treball i una clara pèrdua de qualitat en la prestació del Servei Públic de Correus.

CCOO i UGT convoquem una concentració de protesta davant la unitat de repartiment de Correus a Castelldefels (Carrer Tomás Edison, 9) de 8.30 a 9.30 hores, per a denunciar la política de retallades que implica falta de contractació en la cobertura de diferents seccions de repartiment de la unitat de repartiment de Castelldefels.

A conseqüència de la política de retallades que s’està duent a terme a Correus, en la unitat de repartiment de Castelldefels, d’un total de 29 seccions de repartiment, sis seccions de repartiment amb moto i una secció de repartiment a peu estan sense cobertura. És a dir, un total de set seccions de repartiment estan sense cobertura.

Aquesta situació provoca unes excessives càrregues de treball que ha de suportar la plantilla a conseqüència del doblatge de seccions de repartiment. De la mateixa manera, aquesta manca de cobertura comporta una clara pèrdua en la qualitat de la prestació del servei públic a Castelldefels.

Convocatòria de la concentració:

• Dia: 23 de març de 2023. Hora de la concentració: de 8.30 a 9.30 hores.
  • Lloc: Unitat de Repartiment de Castelldefels. Carrer Tomás Edison, 9. Castelldefels