Els treballadors i treballadores de Guiera en vaga avui i demà per la millora de les seves condicions de treball

Els treballadors i treballadores de LLOP GESTIÓ – SINTAGMA Grup, empresa privada que gestiona l’equipament públic del Parc Esportiu Municipal Guiera a Cerdanyola del Vallès des de fa menys d’un any, han decidit tornar a convocar vaga els dies 15 i 16 de juliol en protesta per les seves condicions de treball.

La inoperància de l’empresa en matèria de calendaris anuals, la forma de pagament (fa incomprensible entendre les nòmines), l’aplicació absurda d’ERTOS  (incomprensibles) i altres temes, han provocat que la plantilla no aguanti més aquesta situació. Tot plegat, s’agreuja a mesura que passa el temps i les condicions de treball no milloren.

Els delegats de CCOO volen destacar que ja van desconvocar una vaga la setmana passada amb la clara voluntat de seguir negociant, però l’empresa no ha variat cap de les seves postures i actua de mala fe cap a la plantilla. Davant la manca de voluntat negociadora, la plantilla ha decidit mobilitzar-se i dur a terme la vaga.

Volem manifestar l’esperança que una futura licitació serveixi per a l’estabilitat del centre i una millor gestió. La plantilla ha patit molt durant els darrers anys, però segueix unida i determinada a lluitar per defensar els seus drets, en les actuals condicions i en les futures. Si l’empresa no es presta a negociar, la mobilització seguirà.

El divendres 16 de juliol a les 11.00 hores els representants de la plantilla volen expressar les seves demandes en roda de premsa davant del centre esportiu de Guiera, a l’avinguda Guiera, número 6, de Cerdanyola del Vallès.

Oficina de Premsa de CCOO de Catalunya
Barcelona, 15 de juliol de 2021