Els sindicats majoritaris en Correus a Catalunya, CCOO i UGT, convoquen aturades en el Centre de Tractament de Sant Cugat del Vallès, en els torns de treball de matí, tarda i nit

L'1 d'agost, l'empresa continuant amb la seva escalada de retallades de drets laborals, va procedir a la retallada del nombre d'autocars (transport a càrrec de l'empresa), punts de sortida, i horaris d'anada i tornada del trajecte entre Barcelona i el CTA de Sant Cugat del Vallés.

L'empresa continua prenent decisions unilateralment, saltant-se els principis d'informació i negociació amb les organitzacions sindicals, per això demà 23 de setembre es convoquen aturades al CTA de Correus a Sant Cugat

CCOO i UGT expressem el nostre rebuig a la modificació adoptada per part de la Direcció de Correus quant a la reducció del nombre d'autocars de Barcelona al CTA de Sant Cugat del Vallés, i del CTA de Sant Cugat del Vallés a Barcelona, en els tres torns de treball demà, tarda, i nit. De la mateixa manera rebutgem la modificació dels horaris de sortida des de de Barcelona al CTA de Sant Cugat del Vallés, i des del CTA de Sant Cugat del Vallés a Barcelona.

Totes dues Organitzacions sindicals rebutgem també la reducció dels punts de sortida d'autocars de Barcelona al CTA de Sant Cugat del Vallés i assenyalem d'altra banda, l'incompliment per part de la Direcció de Correus de l'acord amb data del 3 de març de 2003 (Protocol d'Acord sobre els principis i criteris per a la implantació del Pla d'Automatització de Catalunya), acord signat per totes dues organitzacions sindicals, i en el qual s'establia que qualsevol modificació en quant al nombre d'autocars (transport a càrrec de l'empresa), punts de sortida, i horaris d'anada tornada al Centre de Tractament Automatitzat de Sant Cugat es negociaria amb les organitzacions sindicals signants de l'Acord.

Per aquest motiu, el dia 23 de setembre a les 13 hores,  els delegats i delegades de CCOO i UGT atendrem els mitjans en l’entrada del Centre de Tracatament auitomatitzat de Sant Cugat del Vallès, en Parc d'Activitats Econòmiques «Can Joan – A- Carrer del Danubi 12 de Sant Cugat.