Els sectors sanitaris de CCOO i UGT convoquen una concentració a la plaça de Sant Jaume de Barcelona. el proper dilluns 21 de juny, a les 11 hores

Els treballadors i treballadores sanitaris reclamen el reconeixement que es mereixen

Convocatòria de CCOO i UGT Sanitat

Ara que ja tenim nou Govern i nous nomenaments al Departament de Salut i d’Afers Socials de la Generalitat de Catalunya, és l’hora que les treballadores i els treballadors de la sanitat i de la dependència catalanes tinguem el reconeixement i el protagonisme que ens mereixem.

Portem molts anys de retallades que han tocat fons amb la pandèmia de la COVID-19. Som els que hem sustentat el sistema sanitari i de les cures mentre el país s’aturava i veiem que més enllà del reconeixement de la població amb els seus aplaudiments ningú no ha fet res i els problemes de manca de professionals i dels greuges comparatius entre sectors continuen.

Necessitem que d’entrada se’ns retorni tot allò que vam perdre des del 2010 així com millorar les condicions laborals de milers de professionals .

I és per tot això que des de tots els sectors sanitaris de CCOO i UGT hem dit prou. Exigim:

• Convenis dignes
  • Reduccions de la jornada laboral
  • Estabilitat de les plantilles
  • Increment de professionals
  • Millores en la contractació
  • Increments dels salarials reals
  • Homogeneïtzació de les condicions laborals i socials de tots els sectors i posar fi als greuges comparatius

Ens concentrarem el proper dia 21, a les 11 hores, a la plaça Sant Jaume de Barcelona

#AraTocaSanitat