Els comitès de Nissan convoquen una manifestació per exigir la concreció i l’agilització de la reindustrialització de les plantes

Serà aquest dimecres, 11 de maig, a Barcelona, des del Departament d’Empresa i Treball fins a la Delegació del Govern

Els comitès d’empresa de Nissan han decidit plantar-se davant els continus endarreriments que s’estan produint en la mesa de reindustrialització de les plantes de Nissan, i exigeixen la concreció i l’execució dels acords assolits en la mesa com abans millor.

Els comitès lamenten que el concurs públic que s’obrirà properament per definir qui gestionarà els terrenys que actualment ocupa Nissan està dilatant el procés més del que s’esperava, incrementant la situació d’incertesa entre les treballadores i treballadors de l’automobilística.

Per això, han convocat una manifestació aquest dimecres, 11 de maig, a les 10.30 h, a Barcelona, que anirà des de la seu del Departament d’Empresa i Treball (pg. de Gràcia, 105) fins a la Delegació del Govern a Catalunya.

Amb aquesta mobilització volen exigir a les administracions catalana i espanyola que es concreti i s’agilitzi el procés de reindustrialització de les plantes de Nissan. Reclamen que s’aclareixi la data final de decisió i que es redueixin els terminis al màxim. CCOO d’Indústria comparteix aquestes reivindicacions i acompanyarà les treballadores i treballadors de Nissan en aquesta mobilització.