El secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, ha participat a la reunió amb Chery Automobile, el fabricant xinès de vehicles que estudia establir-se a Catalunya

Aquest matí el secretari general de CCOO de Catalunya, Javier Pacheco, ha pres part en la reunió que s’ha fet amb Tongyue Yin, el president de Chery Automobile, fabricant xinès d’automòbils que estudia establir-se a Catalunya. A la reunió, que s’ha fet a la seu de Foment del Treball, CCOO ha volgut comparèixer amb una representació al màxim nivell per tal de manifestar molt clarament  l’interès del sindicat per aquesta iniciativa empresarial, així com per oferir els coneixements i l’experiència que tenim des de CCOO en el sector, que ha estat un dels motors de l’ocupació i l’economia catalanes durant dècades. La compareixença també ha volgut transmetre un missatge clar: el del compromís de l’organització per la vetlla dels interessos de les persones treballadores, en cas que Chery Automobile decideixi establir-se a Catalunya.